Tugbasisman42 e bebekten owlii marka olanı aldım sezeryan olduğum için dik durduğumda dikiş yerim ağrıyordu ama korseyi kullandığım zaman rahat hareket edebiliyordum,43 gün oldu doğum yapalı bi 10-15 gündür kullanmıyorum ama kullandığım süreçte pelte gibi olan karnım indi şuan söylemesem inanmıyorlar yeni doğum yaptığıma, korse özellikle sezeryan doğum sonrası şartmış onu anladım