1aydanpoyraz ben ilk dogumumdan 5ay sonra almistim o korseyi cok iyi bir korse. 2.ye sezeryan oldum 3hafta sonra korseyi denedim dikislerimin biraz uzerinde kaldi otururken rahatsiz etti korktum dikislerde acilma olursa diye takmadim. Cok iyi sekle sokuyor yoksa korse gayet basarili 👍🏽