Pltoztrk Bebek arabası almıştık 2 ayda tekerleği çıkmıştı, garantide 1 ay sürer demişlerdi bizde kendimiz bisikletçide değiştirmiştik tekerlekleri sonra arka tekerlerde çıkınca tüketici hakem heyetine başvurdum gönderdim arabayı 20 günü geçti yeni araba gönderdiler