Pltoztrk Kızlar size bı sorum var daha once tuketıcı haklarına basvuru yapıp dava sızden yana haklı cıktı mı
Uckisilikaile Pltoztrk evet bi marka ayakkabımın önü deforme olmuştu kullanıcı hatası demişlerdi şikayet ettim ürün incelendi ve benim hatam olmadığı anlaşıldı değişim talebi yapmıştım kabul edildi. Para iadesi genelde zor oluyor değişim talep ederseniz daha rahat kabul ediliyor
poncikci Pltoztrk koltuk takımım için başvurdum, yenisi ile değişim yapıldı, süpürgem için başvurdum onunda yenisi ile değişim yapıldı, şimdide eşimin telefonu için para iadesi için başvuru yaptık bekliyoruz
Pltoztrk Uckisilikaile iadesi yapıldı mı acaba bizim yatak odası var haklı bulunduk fabrika hatası denildi ama firma suan ıtıraz ıcın dava acmış merak ediyorum ns sonuçlanabilir acaba
Uckisilikaile Pltoztrk ben iade istemedim değişim talep ettim hemen değiştirdiler. İade süreci biraz daha uzun sürüyor ama haklıysanız fabrika hatasıysa iade oluyor.
Pltoztrk poncikci ya bızım soyle nı durum oldu yatak odası aldık kışın hıc kullanamadık lojmanda kalıyoduk sobalı kanepede yattık hep yazın bı baktık bazamız cokmus sonra aradık firmayı yok su gun gelıcez yok bu gun gelıcez 5 6 ay gelen gıden yok sonra tayın dolayısıyla tasındık tasındık dan sonra da sureklı aradık yok tuketıcı haklarına verdık ertesi gun geldiler bu sefer de bız yaptırmak istemedik savunma vermişler tasındılar esyaları cop ettiler diye ama heyet bızı haklı bulmuş sımdı ıtıraz etmıs ler yuzsuzler karar a işallah kabul edilmez bılırkısı korkmayın mahkeme heyetin kararını bozmaz dıyolar ama bunlar buyuk sirket işallah bı şerefsiz lık etmezler
Pltoztrk poncikci bişiy sormak istiyorum telefon un aldıgınız fıyatı mı iade edıyolar yoksa suan kı guncel fiyatı mı acaba bilginiz varmı
Pnarferah Pltoztrk 2-3 ay sürdü galiba Profilo bilir kişi felan gelip baktı ama. Biz covid olmuştuk o yüzden bilir kişi gelemedi biraz da ondan uzadı bizimki
poncikci Pltoztrk tabi aynen öyle. koltuk takımı içinde bana para iadesi yapalım dedi firma ben almışım 6 bine şimdi koltuk takımı 20 30 bin kabul etmiyorum diyip tüketici hakem heyetine verdim yenisini istiyorum dedim mecbur sıfır koltuk takımı verdiler. 3 tane seçimin oluyor zaten ya ayıpsız mal vericekler, ya tekrar onarım için firmaya gidicek yada para iadesi bunlardan istediğinizi seçmek hakkınız
Pltoztrk poncikci kusura bakmayın sureklı sıze soruyorum ama aynı model mı gonderdı ler cunku bıze basta alırken bazalı denildi mdf denildi ne bazalı ne de mdf ful sunta mış ben simdi aynı modeli almak ıstemıyorum ama bakalım ne olacak