Adakaybike ya bızım soyle bi durum oldu yatak odası aldık kışın hıc kullanamadık lojmanda kalıyoduk sobalı kanepede yattık hep yazın bı baktık bazamız cokmus sonra aradık firmayı yok su gun gelıcez yok bu gun gelıcez 5 6 ay gelen gıden yok sonra tayın dolayısıyla tasındık tasındık dan sonra da sureklı aradık yok tuketıcı haklarına verdık ertesi gun geldiler bu sefer de bız yaptırmak istemedik savunma vermişler tasındılar esyaları cop ettiler diye ama heyet bızı haklı bulmuş sımdı ıtıraz etmıs ler yuzsuzler karar a işallah kabul edilmez bılırkısı korkmayın mahkeme heyetin kararını bozmaz dıyolar ama bunlar buyuk sirket işallah bı şerefsiz lık etmezler