Deorem oncesinde diyodum nisan mayis gibi kapanicam hep boyle icimden. Ama net birsey yoktu sadece oylr icimden gecirmistim. Sonra depremde enkaz altindan cikartilan o teyze esarpsiz cikmam dedi ya orda cok agladim cok etkilendim. Sonra ailemin yanina deprem dolayisiyla gittim ve sabah kalktim disari cikacagim zaman basimi örtüp ciktim herkes sasirdi. Hicbirseyim de yoktu kizkardeslerim tesetturluydu onlarinkilerden idsre ettim 1 haafta . Yani diyecegim şu nefsini birden yen kardesim bugun yarinmis yok daha sonra acilirmiyim falan bunlar sana nefsinin engelleri. Layıkıyla kapanmayi nasil etsin Rabbim. Cokta mutluyum. Kendime diyorum bu zamana kadar aciktim ne anladim yeter artik tesetuurune gir layikiyla yap senden iyisi yok.