3 yıl önve kapandım 27 yalıbsa iken hatta orta okula giderken ailemin zoru ile kapanıp lisede açılmıştım çünkü o zaman hiç içimden gelmiyordu 27 yaşında anne olduktan sonra kapandım ama gerçekten istediğim için içimden o kadar çok gelerek istedim ve 1 günde kapandım ve inan yazın hiç terlemedim zaman zaman nefisim acaba açılsam mı die dürtüyor değil şeytan uğraşıyor insanla önemli olan gerçekten istemekkk şu an iyi ki kapanmışım diyorum kendimi böyle daha rahat hissediyorum inşallah Allah’ sanada nasip eder 🤲