Merve_bolat ben 1 buçuk yıl oldu kapandım. 6.sınıfdan kapanmak istiyordum ama annem izin vermiyordu küçüksün açılırsın , daha tesettür ne bilmiyorsun( annem kendisi kapanıp açıldı o yüzden benim bu yanlışı yapmamı istemiyordu) . Üniye girdim kapanayım dedim yine izin vermedi, nişanlandım yine izin vermedi gelin olucaksın istediğini giyinemezsen uhde kalır falan filan. Evlendim kızım oldu ,kapandım hiç bir kese demeden. Şimdi bin şükür kapalıyım, pantolon tunik giyiniyorum ,ama kafam koydum tam anlamıyla tesettüre geçicem bu yaz, yalnız bol elbise ,ferace tarzı giyineceğim. Açılmak istemek şuana kadar gelmedi, çünkü ben tesettürümle mutluyum ,benden hiç bir şey almadı aksine çok şey kattı. Hani bir gün gelirse de bu yüzden beklemek istemem ömürden gidiyor bu günler geri gelmeyecektir. Bir kısım insanlar var yaş olmuş 50 60 şimdi tesettüre geçiyorlar ben bunu anlamıyorum, tüm dünya zevklerine doymuş tabii her kesin kendi kararı hiç kimseye lafım yok, ama bence asıl şu genç yaşımızda kapanmalıyız .