Emelss- öncelikle çok geçmiş olsun. Şimdi şöyle. Yağlı ve sivilceli cilt tipi en zor cilt tipidir. Tabiki güzellik merkezlerinde izler gitsin diye kendi yöntemlerini uygulayan meslektaşlarımız var. Genelde asit vb. gibi bazı ürünler kullanıp, cildi soyarak ölü deriden arındırarak bu işlemi yapan yerler var. Yok diyemem. Fakat benim nacizane tavsiyem daha yaşınız çok küçük. Bana sorarsanız bunun İçin bir dermatolog görüşü almalısınız. Yani cildime doktoruna görünmeniz ilk etapta daha doğru olacaktır. Onların uyguladıkları bir tedavi yöntemi var bu lekeler ve sivilce izleri için. Sanırım 7-8 ay hem hap, hem vücut şampuanları kremleri karışık şekilde veriyorlar. Başta cildinizi baştan aşağı baya kurutuyor bu verilen tedavi ama cildi inanılmaz güzel kusturuyor. Sonunda tertemiz bir cildiniz oluyor yani. Güzellik merkezlerinde cilt bakımı sonraki etaplar. Tarifinize göre önce cildinizin tedaviye ihtiyacı var. Cilt bakımları aylık bakım olarak sonraki adım. Tabi bu benim fikrim. Yanlış anlaşılma olmasın. Tercih sizin yine…❤️