Minnak_mucizm merhabalar ben kendi rutinimden bahsedeyim cildim karma hafif renk eşitsizliği donukluk vardı ayriyetten siyah nokta (burun üstü ) ve biraz gozenklerim genislemisti. 1 aydır bı rutinim var ve ciddi fark gözlemledim arbutin ,niacinamide,c vit, hyaluronik asit,nemlendirici,yıkama jeli,peeling, aha bha tonik , retinol kullandığım ürünler bunlar tabi hepsini her gün surmuyorum bir gün arbutin diğer gün c vit diğer gün retinol şeklinde kendime göre plan olusturdum. Tabi bu ürünlerde de dikkat etmek gereken şeylerde var bazı ürünlerle bazı ürünler aynı anda vs kullanılmıyor. Sizde kendi cildinize şikayetinize göre bu tarz ürünleri araştırıp rutin haline getirebilirsiniz. Ama gerçekten düzenli kullanmak gerekiyor. Aaa bir de tabi ki güneş kremi 😊