Minnak_mucizm Öncelikle merhaba. Ben güzellik uzmanıyım. Size en önemli ilk önereceğim şey kimsenin kullandığı ürünü ya da markasına kapılmayın. Çünkü marka ve ürünler deneme yanılma olayıdır. Benim cildime iyi gelen bir marka size iyi gelmeyebilir. Ya da size iyi gelen başkasına iyi gelmeyebilir. Cildiniz hangi markayı kabul ediyor? Öncelikle deneme yanılma bunu siz çözeceksiniz. İşe burdan başlayın. Bir diğeri ne tarz bir cilt yapınız var? Kuru, normal, karma, olgun, akne sivilceli? Bunun cevabını bulduktan sonra cildinize uygun ürünler kullanmanız gerekecek. Örnek veriyorum benim cildim karma ve yaşım itibari ile (36) olgun cildim. Gidip normal ya da kuru cilt ürünü kullanamam. Hem cildime iyi gelmez hem de faydası olmaz. Çok önemli altın kurallar bunlar. Şimdi günlük olarak yüzünüzü güzelce yıkayın. Kuru ise süt, karma süt veya jel, sivilceli ile köpük temizleyici. Ardından tonikleme yapmanız gerek cilt tipinize göre. Kuru ve normal cilt tipi ise alkolsüz, karma veya yağlı ise alkollü tonik. Ardından lekeli bir cildiniz varsa lekelere iyi gelen cilt serumu, yoksa kırışıklık karşıtı serum, yaşınız genç ise ışıltı veren serum, ardından güneş kremi bitti. Günlük bakım İşte bu kadar. Akşamda aynılarını tekrarlıyorsunuz yatmadan önce. Tek fark akşam güneş kremi öncesi C vitamini sürmenizi öneririm. Cildin ihtiyacı var ve C vitamini geceleri sürülürse cildi besliyor aynı zamanda leke yapmıyor. Onun dışında haftalık bakım yapabilirsiniz. Mesela duş sonrası peeling yapıp, cildin gerginliğini sağlayan peeling serumlar var yıkanabilen onları uygulayabilirsiniz. Ardından maske, tonik, nemlendirici ve güneş kremi. Bitti. Cilt tipinin canlılık kazanması açısından beyazlatıcı kremler var onu gün aşırı kullanabilirsiniz. Benim yaşımda veya yakınsanız ki 25 ten sonra ben öneririm genellikle. Çünkü cilt deformeleri bu yaştan sonra hızlı başlıyor. Gün aşırı hücre yenileyici krem kullanmanızı öneririm. Güneş kremi özellikle çok iyi seçin. Cildinizi güneşle karşı yaz kış koruyun çok önemli bu. Haftada bir maden suyu ile yıkayıp ardından gerçek hakiki gül suyu ile dairesel masaj yaparak cildinizi yedirin. Çok pahalı ama yaptırabiliyorsanız mutlaka ayda bir salon bakımına gidin. Çünkü evde biz ne yaparsak yapalım cilt dinlenemiyor. Kirler yüzde kalmaya devam ediyor. Salon bakımlarında komedon temizliği çok iyi yapılır. Ozon buhar çok iyi oralarda. Tavsiye ederim. Sevgiler❤️