Friends yok çok teşekkür ederim anlıyorum ben sizi o yüzden yaşımı belirttim zaten ☺️ 6 aylık ilaç kullanmaya başladık her ay kan verdim ama maalesef 3. Ayın sonunda böbreklerimde ağrılar oldu protein kacaklığı başladı bu yüzden ilacı durdurmak zorunda kaldık, üzüldüm çok çünkü ciddi anlamda etkisini gördüm şuan kötü bir cildim yok ama sivilcelerden kurtuldum en azından,lekeler ve izler için gittik tekrar ama kremleri pek işe yaramıyor defalarca gittim ama düzgün bir tedavi uygulanmadı bende bu kez bakım ürünlerini kullanmak istedim, şuan başladığım yok ama sadece yüz temizleyici ürünlerini sabah ve akşam uyumadan önce kullanıyorum yağlanma olmasın diye. Başka bir ürün kullanmıyorum zaten☺️ Cook teşekkür ederim