Ciger Yenianneeeee3 ya ben de vermek istemiyordum ama 2 aylıkken vermeye başladık doktorumuz da verin emmesi güçlenir vs dedi. Aynı doktor şimdi de 7. aydan sonra bırakın emziği diyor ajsjsjs ama nasıl ne zaman bırakacak hiç bilmiyorum 🥹 bence dayanabiliyorsanız hiç bulaşmayın ama emzikten başka da çare yoksa dert etmeyin sonuçta emzik kullanan milyonlarca bebek var 🙈
cananata01 Yenianneeeee3 benimde 25 günlük tutmuyor emzik maks 2dk sonra atıyor canım inş tutar da ilk gün verdin verdin yoksa tutmuyor diyorlar dene istersen keşke verseydim bende bi süre sonra memeyi emzik gibi kullanmaya başlıyor
Sevde123 Yenianneeeee3 ilk kızıma doğduğu andan itibaren emzik verdim meme reddi olmadı hatta elim ayağımdı ikinci kızım emzik emmedi memeyi de savaşarak veriyorum sevmiyor hiç 🙄 eğer tutuyorsa ver bence emziği
Myagmurr Ecrin-2100 medilife hastanesinde doğum bölümünde olan emzirme danışmanı adını hatırlayamıyorum
Myagmurr queen_mom olabilir ben 2haftalıkken falan emzik verdik ve biz 3buçuk ay meme reddi yaşadık çok zor emzirdim en sonunda hiç almamaya başladı pes edip mamaya geçtim.. emzirme danışmanına gittiğimde emzik meme reddi yapar dedi 🤷🏻♀️
sagopakajmerap Yenianneeeee3 ben vermedim hiç. bi kere denedim sadece aşırı yoruluyordum bu seferde o almadı. 8. Aydayız hala istemiyo kusuyo gibi yapıyo
belinayinannesii Yenianneeeee3 gazını cikarmadan mi yatiriyosunuz? tam doymuş oldugunda ve gazı çıkmışsa uyanmaz ki … emzik bende veriyorum 15 gunlukten beri su an 3 aylık hiçte meme reddi yapmadı. Philips avent emzik kullanıyoruz biz. uykuya geçerken veriyorum rahat oluyor daliyor uykuya. yoksa meme de uyumak istiyordu hep iyi oldu
belinayinannesii belinayinannesii bezine de sürekli bakın çok fazla kaKa yapıyorlar o da rahatsız edebilir. uyutmadan önce kontrol edin öyle uyutun bence
Eftelya_ser Yenianneeeee3 keşke emzik tutsaydı denemediğim emzik kalmadı ama oğlum saolsun beni emzik yaptı 2 aya kadar geçiyor ama sen mahvoluyorsun şimdi 5 dakkadan fazla emmiyor bu günlerde geçiyor sen karar ver sonradan bıraktırmak da zor
Haffuse Doktorlar emzigi tavsiye ediyor, bence ver, ben cok denedim kizimda, her marka her cesit, kabul etmedi… Doktorlar meme redii yapmiyor diyor, ben doktorlarin aciklamasina guveniyorum acikcasi…
livanurvealpinannesi61 printhelloworld uzmanlar emzik önermiyor. Emzik bebekte gaz ve meme reddi yapıyor damak yapısını bozuyor.1 yaştan sonra emzik bıraktırmak daha da zor.ben 15 aylıkken bıraktırdım 1 hafta meme emzik için ağladı uyumadı 2 3 ay emzik aradı.kimde görse emzik istedi. Dediğiniz gibi kolay olmuyor maalesef. Görümcemin kızı 2.5 yaşında asla emziği bırakmıyor herşeyi yaptı ağlama krizine giriyor. Tabi herkesin kendi fikri ben gereksiz buluyorum. Ben oğluma hiç emzik vermedim bebek bu ağlar ağlıyor diye ağzına emzik tıkamak bana doğru gelmiyor..
printhelloworld livanurvealpinannesi61 emzik konusunda osman gönülal’ın videosunu izleyebilirsiniz emzik zararlı bir materyal olarak görülmüyor kızımda gaz sorunu yaşamadık biz memnunuz ama her bebek farklı olduğundan değişiklikler olabilir tabiki ben kendi tecrübemden ve bazı doktorların fikirleriyle tavsiyede bulundum bıraktırma süreci de keza herkesin farklı olur diye düşünüyorum
ruveydaensar queen_mom 3 aylıkken meme reddi doğal bı durum zamanla aşar mersj etmeyin siz emzirmekte ısrarcı olun. Sağlıkla büyüsün
livanurvealpinannesi61 printhelloworld çoğu uzman ve emzirme danışmanları emzik önermiyor. Bir emzirme danışmanına sorarsanız emziğin zararlarını söyler size. Çoğu anne emzikten kaynaklı meme reddi yaşıyor. Size kolaylık gelebilir. Burda sorularda denk gelmediniz sanırım çoğu anne emziğe alıştı bırakmıyor diyor. 2 3 yaşında çocukların ağzında emzik var bu size göre normal mi. Emzik konuşmayı da aşırı etkiliyor. Siz verebilir siniz. Sizin söylemedim ben. Ben emzik bıraktıran birisi olarak tavsiye etmiyorum. Aşırı zor Bi süreç. İsteyen verebilir..
ikiKudurukAnnesi Yenianneeeee3 kızımada vermiştim şimdi 2.5 aylık oglum var ona da verdim daha 5 günlükken
Mamaftma Canım açıkçası ben verdim . Evet süreç rahattı ama şimdi de kara kara düşünüyorum nasıl bıraktıracağım diye 5 aylık olmak üzereyiz. Yani şu an zor gelir evet emzirmek ama geçici bi durum. Artık şöyle düşünüyorum bebeği kandırmak gibi bir şey emzik.. umarım bıraktırırım bende güç arıyorum kendimde
Yenianneeeee3 Ezgi-123 Allah yardımcımız olsun gerçekten ben emzirmekten şikayetçi değilim ama fazla emiyor aç olduğundan değil bu sefer ona zarar oluyor gaz yüzünden
Keeeriman Yenianneeeee3 maalesef ki verdik biz de, 3. Hafta gaz sancilari baslayinca aglama krizleri aninda maalesef verdik, kizim da tuttu. Benim de aklim sonradan geldi basima maalesef , simdilik sadece uykuya gecis anlarinda veriyorum ama kara kara dusunuyorum ben de nasil biraktiracagim diye… Dayanabiliyorsaniz hic bulasmayin bence
MeryeminAnnsi Yenianneeeee3 meme reddi riski var ama siz keyfinizden vermiyorsunuzki gaz sıkıntısı varmış çocuğun. Bir de Instagram’da @hastalanmayancocik sayfasının gaz paylaşımına bakın derim onu uygulayin geçmezse vermeniz daha iyi olur gibi