Yenianneeeee3 meme reddi ihtimali var ama düşüknbi ihtimal . Çünkü çoğu çocuk emzik kullanıyor ama emzik yüzünden red yaşayanlar az . Biberon bu konuda daha sıkıntı. Benim kızım emzik tutmadı. Tok olduğu halde emdi , emdikçe gazı arttı, gazdan rahatsız oldukça emmek istedi ve bu kısır döngüde mahvolduk. Uyutmakta çok zorlandım büyüdükçe . Emzik tutsun diye çok uğraştım ama kabul etmedi hiçbir şekilde . Dışarı çıktığımızda çok ağlardı emmek isterdi keşke emzik tutsaydı iki dk bile sussa kendi de sakinlesilecek derdim . Emzik kanayan yaram olarak kaldı velhasıl 🥲 ilk ay vermedim çok zorlandım . 3.ayda yine meme reddi yaşadık 🙄 yani şimdiki aklım olsa doğduğu gün hastanede verirdim ağzına emziği 😂