Yenianneeeee3 aynı durumu yasadım. Sabırla emzırdım tum gün bıle olsa . Memede emerkende gaz cıkartıyorlar . Agladı , mızmızlandı her seferınde meme verdım. Emzık vermemek ıcın. Suan bı tık daha ıyıyız. 1.5 aylık olduk.
Aglama noktasına geldım ama yıne de vermedım sonrasını dusunup. Cunku cogunlukla meme reddı oluyor.