AngelMotherr incitomm çok kötü değilse azıcık hava alın 10 dk bugün hava güzel onada iyi gelir kaç aylık geçmiş olsun
Deletedmom_58 AngelMotherr Ya bacım ne kadar erken de yatsam uykumu alamıyor sabah üstümden tır geçmiş gibi oluyorum , ama 3 4 saat uyumuş olsam enerjik oluyorum neden böyle acaba aslında tam tersi olması gerekmez mi?
incitomm AngelMotherr 7 aylık ateşi var asla durmuyor çok ağlıyor gribal enfeksiyon malesef o kadar dikkat ettiğim halde hastalandı ilaç kullanıyoruz iki gündür azaldı şükür iyi bı nebze ama dışarı çıkacak modu yok hep kucakta 🌺
ikiPrensesAnnesi20 AngelMotherr depremden geldiğimiz için misafir eksik olmuyor evden eşimin arkadaslari hergun biri geliyor
AngelMotherr Yigitefeannesi Ah analar analar canım analar 🤭😘 evet ya güzelmiş hava bakacağım artık bende dışarı 🙃
AngelMotherr Hayat6530 olmaz mı ? Var tabi kaynana kaynana evi müsait değil küçük olsada kalamam altımda araba var ?
ikiPrensesAnnesi20 AngelMotherr normade İstanbul’da yaşıyoruz esim ameliyat olucakti memlekete gittik hataya tam ameliyet olacağı gün deprem oldu