AngelMotherr Hayat6530 olmaz mı ? Var tabi kaynana kaynana evi müsait değil küçük olsada kalamam altımda araba var ?
Hndealnathn Coook planım var. büyüğünün yığınla ödevi var mesela projesi var.2 hafta okula gitmediler burnumuzdan geldi.onunla ugrasicaz.
ikiPrensesAnnesi20 AngelMotherr normade İstanbul’da yaşıyoruz esim ameliyat olucakti memlekete gittik hataya tam ameliyet olacağı gün deprem oldu
AngelMotherr ikiPrensesAnnesi20 istanbuldasiniz demi ama herhangi birsey olmadı inşallah hastanede mi idiniz
ikiPrensesAnnesi20 AngelMotherr şuan istanbuldayiz deprem olduğunda eşim annesi gilde ben annem gildeydim sabah hastaneye gidicektik kaynanamgilin 6katli apartmanı yıkıldı eşim enkazdaa kaldii ama kayinbederim cikarti şuan çok şükür iyiyiz
Deletedmom_58 AngelMotherr valla yavrumdan bana sıra gelsin de inşallah. Benim öncelik acil kilo vermem lazım kilo yapiyo ben de böyle 😅
Ummuscetinkaya AngelMotherr günaydın, kızım babasıyla birlikte erkenden kalktı. Geri uyutma çabasındayım 🥲 uyumazsa anne kız kahvaltı yapıp öğlen baby shark müzikaline gideceğiz 🥳 sonra da çarşıyı turlaya turlaya eve geliriz.
Elifnefesyunus Kahvaltı masası topla bulaşık makinesi diz yıka boşalt çamaşır yıka as nevresim çarşafları değiştir, bebemin yemeklerini ihmal etme, gün içinde dışarı çıkar 10 dakika hava aldır gir uyut….
birannebirmelek AngelMotherr günaydın uyandık kahvaltımızı yaptık kızımla hava baya güzel bugün öğle uykusundan önce biraz parka markete gider geliriz ☺️ sonra beraber ev işlerini hallederiz her şeye dahil olmak istiyor 😀 akşam üstüde oyun grubuna gidicez bugün böyle geçer 🙂
birannebirmelek AngelMotherr 18 ay 15 günlük 1 aydır gidiyoruz. Eskişehirdeyiz. Çok korkarak başladık aslında çünkü kızım kalabalığa veya tanımadığı insanların yanına girince çok ağlıyordu ilk gün öyle de oldu zaten yarım saat ağlayarak geçti utanmasam bende ağlayacaktım 😅yarım saat anca verimli geçti 1 saat duruyoruz toplamda. Sonraki haftalar da ağlamamaya başladı çok şükür ki hatta şaşırmıştım çok sevindim yavaş yavaş kırılmaya başladı yabancılaması
Ess92 AngelMotherr bugün bakım günü sadece kuaföre gitcem 😬 yarın eşim ve kızımla sökeye gitme planımız var hava da müko desem yeridir 🤩 umarım tüm Türkiye böyledir ☺️