dfkrblt şişlik oluyormuş herkeste zaten saçma sapan Bi şekil oluyo nasıl atılıyorsa o dikişler eski halinden eser kalmıyo.. 🙈 Yani sana şöyle söyleyebilirim ağrı oluyordu bende de daha yenisin sende de olur.. Ama ben sabahı sabah ettm Bi gece duramadım yerimde penguen gibi yürüyüp durdum.. Eğer ağrın duramayacağın kadarsa git bir görün bana annem kaynanam hep dediler kızım git git diye ben normaldir dedim erteledim daha fena ettim enfeksiyon kaptı.. Ve muhakkak antibiyotiğini ihmal etme..