Tweety yok canım iğne kapsül kırddı herhalde üstüne.. Sıvıydı çünkü.. Evet tuttu şimdi gayet iyiyim.. Dikişler den sonraki günler hatta gittikçe iyiye gitmeye başladı ki anladım iyileşiyor.. 40. Gün hala dikiş vardı üstünde benim geç düştü biraz ama meğersem çürümüş üstünde kalmışlar bende korkumdan hiç elleyip çekmedim.. Kontrolde doktor halletti acımadı hiç.. Şimdi yerleri top top biraz o da normal zamanla geçer diye düşünüyorum.. Estetiksel olarak da çok aman aman Bi fark yok..