Defnemkalbim36 baloglusss Canım benim tes pozitif çıktı hayırsı sadece biraz kızım 19 aylık hala emiyor o yüzden çok strese girdim inşallah rabbim hayırlısı ile sanada nasip eder eğer istiyorsan
Olimbonii baloglusss Evet ben cok erkek ogrenmistim cok beklemistim ama en azindan öğrenmiş olursun 😂
baloglusss Olimbonii dün yaptım silik çizgi çıktı bu sabah yaptım ilk başta çıkmadı şimdi gidip bakmadım kan vereyim de belli olsun gecikmemin ikinci günü varsa bile geç döllenme muhtemelen 😅
Defnemkalbim36 baloglusss Erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı diğer normal test öncesinde negatif çıktı bu yüzden kan tahlili vererek emin olmak istiyorum
luluuu baloglusss arkadaşımın erken gebelik testi böyleydi. Ve Salı günü doğum yaptı. Kan verin en iyisi. Hayırlısı olsun☺️
baloglusss Defnemkalbim36 bende de tam tersi erken gebelik testinde çıkmadı kaset testte çıktı ama kanama başladı sanırım adet olucam
koalamiyim Defnemkalbim36 ben de ilk gebeliğimi erken gebelik testiyle öğrenmiştim, kaset test negatifti. Kan testi verdiğimde beta hcg 80 falandı yani çok çok yeniydi 🙈
Defnemkalbim36 Sedanindenizi pazartesi baktiracam dedim siz adet oldunuzmu çünkü benim çok hafif lekelenme oldu adet tarihimde ondan sonrası olmadı zaten belki sizinde öyledir
baloglusss Sedanindenizi maalesef ya yarın sabaha kaldı bende stresten uyuyamadım 😔 lekelenme oldu bide ona da taktım kafayı adet olacağım herhalde
Ali_asaf_10 baloglusss 10 dk sonrası olduysa doğru olmayabilir. Ama ikinci fotoğraf hemen olduysa var gibi canım
baloglusss Ali_asaf_10 testi yaptığımda fotoğrafa çekemeyeceğim kadar hayalet çizgi çıktı 3-4 dk sonra durdukça koyulaştı ama hayalet çizgiyi erken gördüm
gzm_42 baloglusss var mı gebelik acaba benim de. 9 gün gecikti kasıklarım ağrıyor arada ama kan testim negatif yok yani ama hayla gelmedi de siz kan verdiniz mi