gzm_42
Yok korunmuyoruz kızım tedaviyle oldugu icin doktor korunmayın dogal yolla olması cok zor dedi 3 ay önce kimyasal gebelik gecirdim ondan sonra duzenli olmaya basladı ama kasık agrım o igne batması kızıma hamileyken basıma gelmisti düsük yapıyorum sanıp doktora gitmistim yine aynı sekilde ara ara batma var ins hamileyimdir diye umut ediyorum bakalım 1 hafta daha bekleyim belki stresten belkide gec döllenmedir ins öyledir 🙏