baloglusss Bat bugündü ama olmadım bu yaşıma kadar gecikmedim de test yaptım ikinci çizginin yerleri belli oldu hayalet çizgi diyemem ama ışık altında belliydi sonra da test böyle oldu. Her iki testi de atıyorum 🙏🏻
Fatmannny baloglusss kan verin hemen çıkar sonuç var gibi duruyor ama sanki bozulmuş gibi de bilemedim
baloglusss Fatmannny diklemesine koydum testi içini açtıktan sonra çöpe atmak için aldığımda böyleydi galiba çizgiyi kaydırmışım
baloglusss kubra2608 yarın sabah bi gideyim 1 haftadır kasık karın ağrısı yaşıyorum normalde ağrısız sancısız geçer adetlerim ve oğlumdaki gibi mide suyum geldi dün gece ağzıma 🤢
Sedanindenizi 😍😍Benim boyleydi 3 haftalik hamileymisim kan verdigimde beta 212 cikmisti1 hafta sonra 10 bin kusur olmustu
Olimbonii baloglusss var bence ben öğrendiğimde bundan daha silikti esim bile gorememisti ertesi gunu kan verdigimde beta hcg 20 cikmisti baya dusuk suan 5 aylik oldu kucagimda 😂🐣
baloglusss Olimbonii Allah bağışlasın 😅 beklemek çok zor işte yarın kan versem 15 falan çıksa 3 hafta sonra gel diyecekler 😂
Olimbonii baloglusss Evet ben cok erkek ogrenmistim cok beklemistim ama en azindan öğrenmiş olursun 😂
Defnemkalbim36 Bende sabah yaptım geçersiz oldu 😃 şimdiyse merak ediyorum ama cesaret edemiyorum ya çıkarsa diye
Defnemkalbim36 baloglusss Canım benim tes pozitif çıktı hayırsı sadece biraz kızım 19 aylık hala emiyor o yüzden çok strese girdim inşallah rabbim hayırlısı ile sanada nasip eder eğer istiyorsan