kivitoannesii en zoru yenidoğan. İlk 3 ay bende reset. Çok zorluk çektim gazı süt alerjisi 4 5 saat susmaksızın aynı saatlerde ağlama krizleri asla susmaması. Uyutamamak vs vs.
Her bebeğe göre değişir ama o dönem hem lohusalık, hem acemilik hem her kafadan bir ses çıkması yorgunluk üst üste geliyor her şey. 2. Çocuğu istiyorum ama direk 3 aylık olmuş olarak doğursam ne güzel olur 😂