witcher kivitoannesii Şimdi burda sana en kolayı yeni doğan sen yürümeye başlayınca gör diyecekler ama ben tersini söylüyorum. Bu tamamen bebekten bebeğe göre değişir. Benim bebeğim aşırı gazlı ve kolikti uyumazdı gazdan sürekli kucakta sürekli ağlardı ilk 5 ay anamdan emdiğim süt burnumdan geldi. 9 aylık olduk şimdi hersey daha güzel düzenli en azından gereksiz ağlamaları azaldı yine ilgi istiyor kucak istiyor ama susturabiliyorum eline bi oyuncsk verince oyalanıyor. Uyku saatleri düzene girdi 2 tane dişi cıktı diğerleri yolda ama diş dönemi bile o kolik döneminin yanında bir hiç kalıyor. Bu arada benim bebeğim 10 saniye bile yerinde durmaz aşırı hareketli ona rağmen yenidoğan zamanını hatırlamak bile istemiyorum
lceLady kivitoannesii 5 aydan sonrası zor bence. Onun öncesi kolay emzir gazını cıkar altını temizle ve uyut. Zeten sürekli uyurlar genelde. Dısarı cık uyur Ama 5 aydan sonra dönmeye baslıyor. Ne yüreyebiliyor nede oturuyor. Sürekli keşif hareket hali. Anneyi yoruyor. 1 yastan sonrası en keyifli kısmı artk herseyı anlamıs oluyor
NmalkoC kivitoannesii ah keske o gunlere geri dönsem kolik bir bebeğim olmasına rağmen suam 20 aylığız 2 yaş sendromu yok atak haftası derken buyudukce dertlerde büyüyor yanı
Mrv135 Lalalac Bu yoruma katılıyorum. Yani uyandırıp karnını doyurup gaz, bez degistirme gibi ihtiyaçlarını hallettikten sonra koltuğa bırakıyorduk öylece duruyordu. Sonra dördüncü ay atağında ebemi gördüm afedersiniz 🤭 şimdi 5 ay 10 günlük sürekli bir oyun ve ilgi istiyor ama Allah’tan zor bir çocuk değil. Ama ben hep kreşe gitme yaşı gelince baya rahatlayacagimizi düşünüyorum. Buarada yenidoğandan kastımız ilk 28 gün 😄 yoksa iki aylıkken falan da gaz sancıları çok zorluyor 😄
Sedabilen kivitoannesii Yok bacım yok en kolay yenidoğan asıl bence bunu çevremdeki bebeklere bakarak söylüyorum benimde 2 aylık oğlum var eltimin kzii var yeni yürümeye çıktı beş dakka durmuyor yerinde heryeri dağıtıyor deliriyorum yenidogani doyur uyusun doyur uyusun 😂😂
Dlk55blt-rdvn Sedabilen ahhh uyuyan bebekler için öyle tabi bi de sürekli ağlayan uyumayan huysuz yenidoğansa görün bakın beter
susiron kivitoannesii 3 yaşa kadar şöyle düşündüğümde en zoru bana kalırsa 3 yaş , ben böyle perişan olduğumu hatırlamıyorum
Nimess57 kivitoannesii bence 2 yaş oğlum kolikti tamam yenidoğanda zordu ama şimdi 2 yaşta hem her yerde yetişemiyorum hızına hem çok inatlaşmaya başladı uyku düzeni desen hak getire zaten o yüzden 2 yaş diyorum 😅
Okuyanbiranne kivitoannesii en zoru her an. Herkes yaşadığı anın zorluğunu söyler.Yeni doğar,diş çıkarır,bez bırakır, düşer, hasta olur kardeş olur kıskanır vs vs. En zoru yok. Evlat dedin mi her yolu meşakkatli elhamdülillah
Peri95 kivitoannesii Yazılara bakıyorumda herkes en zoru şu bu demiş.. Evet bebek büyütmek kolay değil hepimiz aşağı yukarı aynı yollardan geçiyoruz kimse rahaaaat rahaaattt büyütmüyor ama zor zor dedikçe insanın tahammülü azalıyor. O kadar zor birşey değil ben abartıldığını düşünüyorum kimse kusura bakmasın.. Her dönemin zorluğu var ise kolaylıkları da var bence
Ozer_zhr @kivitoannesii içinde bulunduğun o ilk dönemde öyle sanıyorsun sanki büyüdükçe rahatlayacakmışsın gibi ama öyle olmuyor.yenidoğan döneminde sadece uykusuzluk insanı bitiriyor ama bir müddet sonra bünye onada alışıyor derken zaten bir bakmişsin 3-4 aylik olmuş bile.şuan altini değiştirirken bile savaş halindeyiz düşünün kan ter icinde kaliyorum her şeye bir müdahalesi oluyor ama olsun yinede çok tatlılar :)
Nesli29 Şimdi şöyle ki evet her dönemin kendine göre zorluğu var ama yenidoğan kesinlikle birkaç sebepten dolayı en zorudur. Birincisi sezeryanlıysan daha kendin ameliyatlı ve yürüyemiyor doğrulamıyor oluyorsun o halde emzirmeye çabalıyorsun. İkincisi göğüslerin hassas oluyor rahmin toparlanırken sancılanıyor. Göğüs yaraları başka bir dert. Lohusa depresyonu azıcık bile uğradıysa şokta oluyorsun çünkü yepyeni bir hayata başlamışsın ve bir canın sorumluluğu tamamen sende. Tüm bunlara aynı anda adapte olmak çok zor. Yenidoğana kolay diyenlerin bebeği uyuyordur başka türlü kolay değil. Tüm bunlara uyumayan bir bebek eklenince çok çok zorlaşıyor. Ama diğer dönemlerde zorluk olsa da alışmış benimsemiş oluyorsun tecrübeli oluyorsun