Bence en zoru yenidoğan. Gece gündüz sürekli uykusuzsunuz, gaz sancıları hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor oyun oynayacak bir şeylere oyalanacak kadar büyük değil sürekli kucakta gezdirmek gerekiyor vs vs. O dönem insanlıktan çıktığımı hissetmiştim saçımı taramaya bile zaman bulamıyordum. Şimdi çok daha rahat her şey. Bu arada 4. aydan bildiriyorum sonrası ne olur bilmem 😃