Peri95 niye öyle bi çocukla karşılaşmaz diyerek o çocuğu kötü görüyorsun annesi söylenebilir dertlenebilir herkesin çektiği aynı değil sabır derecesi aynı değil ve her çocuk da aynı değil yani söylendi diye o kötü bir anne siz de iyi bir anne olmadınız böyle yargılamayın kimseyi annelik üzerinden yüklenmesin kimse birbirine çünkü zor bir süreç he şunu söyleyeyim siz ,ben gülerek sevgi ile yaklaşıyorum falan dedikçe kendini yetersiz hisseden anneler de vardır gerek yok yani ,Allah herkesin işini kolaylaştırsın inşallah