Naz50 Birbebetoannesi canım bende 9 ay kullandım onun için parmak poşet var onu tak iyice ileri sok, birde sıvı olarak biraz dışarı geliyor o normal rahim kendine yeteni alıyor gerisini dışarı atıyor korkma sen normal
Birbebetoannesi Naz50 Çok teşekkür ederm , bir de şey sorsam iğne vurdurdu. Ama az kanama oldu . Normal mi ? Bir o ilaç tamamen kesiyor mu kanamayı , teşekkürler 🌺
Deletedmom_64 Birbebetoannesi igne bende kullandim üç günde bir yaptırdım ayrıca fitil olarak günde üç kere progestan kullandim kanamayı kesiyor
Naz50 Birbebetoannesi canım muhtemelen düşük tehliken var o ilacı kullanıyorsun, iğne hemen etki ediyor diye vuruyorlar iğneyi kaç günlük verdi bilmiyorum ama 4 5 gün düzenli kullanınca kesiyor, ama iğne yağlı biraz yakar kalçanı ama sabret canım bende çok ağladım üzüldüm ama şimdi prensesim beşikte onu seviyorum Rabbim sanada hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin
Birbebetoannesi Naz50 çok teşekkür ederim 🥰 rabbim evladınızı da size bağışlasın. İğneyi 1 kereliğine yaptırdı. 2 kutu progestan yazdı o kadar. Aynen iğne biraz yakıyor dediğiniz gibi ama canları sağ olsun :) iğne verseydi direkt daha etkili olurdu değil mi ? Bu 2.bebeğim ilk bebeğimde böyle bir şey olmamıştı.
elizabeth Birbebetoannesi yerleştirip hemen kalkmayın uzanın biraz. Fitil olarak kullanamazsan ağızdan al demişti doktor bana, size öyle bir şey demedi mi? Bir de biraz akıntı yapıyor öyle bir şey olursa korkamayın, gece yatmadan önce yaparsanız daha iyi olur.
Birbebetoannesi elizabeth dedi ama ağızdan daha fazla yan etkileri oluyormuş bir de şu an afedersiniz mide bulantılarım fazla , öyle yaptım işte sağ olsun hanımlarda yazmış kalkma diye. Çok teşekkür ederm yorumunuz için. Bir de hala ilacı kullanırken kanama durumları devam eder mi ya da böyle bir şey yaşadınız mı acaba
elizabeth Birbebetoannesi evet ya ben de ağızdan kullandım özellikle aşırı sinir yapmıştı ben de bütün dengem alt üst olmuştu. Benim kanamam yoktu ben kullanırken bilmiyorum o yüzden kanama yapmaya devam eder mi ne desem yanlış olur. Daha önce 3 düşük yapmıştım ben o yüzden hamile kalınca direk başlatmıştı doktor bana.
Kedininannesi Birbebetoannesi ben kullanırken kanamam devam etmişti. Uzun dönemde kesti kanamayı. Kesenin çevresinde ciddi bir kanama alanı vardı. Yaklaşık gebeliğin 5. Ayına kadar kullandım
Birbebetoannesi Kedininannesi Çok geçmiş olsun sizde . Teşekkür ederm yorumunuz için. Umarım bebek sağlıklıdır.💐
Birbebetoannesi Annenazz Teşekkür ederim yorumunuz için,🌺 özel bölgeden atıyorum ama yine de yan etkisi fazla oldu. Baygınlık hissi gibi, daralma, bulantı, hızlı kalp çarpıntısı gibi gibi Sizde de olmuş muydu acaba