Birbebetoannesi Neraops Teşekkür ederim 💐 o yüzden gece yatarken kullanıyorum ama yan etkileri bende biraz fazla oldu ona rağmen :(
Esrakrhn Birbebetoannesi benimde kasık ağrılarım vardı çok o sebepten vermişti dr yatmadan önce alman gerekiyor bende çok zorlanmıştım baya ileri itiyorsun ozaman çıkmıyor🥹
Birbebetoannesi Naz50 İlacı fitil olarak alıyorum ertesi gün kanama bitti şükür ama yan etkileri buna rağmen oldu , bu halde iken ilacı kullanmaya devam ediliyor mu ya da sizin nasıl olmuştu fikir almak istedim teşekkürler
Naz50 Birbebetoannesi kullan canım doktorun kaç tane atman gerektiğini fakan söylemiştir, progestan ilaç değil zaten sadece hormon vücudunun üretmediği hormonu dışardan alıyorsun.