Tubasahra bizimki de neredeyse 3 haftadır az destek alıyo ,doktor bian da emmeyi deneyelim deyince çok sevindim, çokta heyecanlandım. Beni ne zaman görse dilini falan dışarı çıkarıyo, emme hareketleri yapıyo zaten 🥰 ağladığında ben dokununca hemen susuyo ama uyusun istemiyorum da emerken, uzun zamandır kucağıma almıyorum hortum bağlı değil de solunum sıkıntısı olmasın diye. Zaman zor geçiyo ama geçiyor bi şekilde