Kızlar merhaba , ben 26 haftalık doğum yaptım 15 ekimde bebeğim 600 gram doğdu 4 aydır yoğunbakımda. Benim sormak istediğim şey benim oğlum solunum sıkıntısı çekiyodu 2-2.5 ay entübe kaldı sonra nazal oksijen almaya başladı şimdi de bazı zamanlar hoodla bazı zamanlar sadece başının ucuna koyulan hortumla oksijen desteği veriyolar. Kilosu 2600dü geçen cuma. Bu hafta emzirme için çağırdılar, sizler emzirdikten ne kadar sonra taburcu oldu bebekleriniz ?? Sadece solunum sıkıntısı var oğlumda, ekstra çok şükür hiç bi sorunu olmadı, gözleri de mucizevi şekilde kendiliğinden iyileşti ve görüyo şuan