tugbacns ay gözlerim dolu dolu okudum, hislerimiz o kadar aynı ki. Bir süre bende hiç dokunamadım bazı zamanlar sadece 2 dk gördük yaklaşamadık bile aman bişey olur mu bi zarar verirmiyiz dolaylı yoldan da olsa diye. Bi süre kucağıma aldım alıştım sonra hastalık var dediler vermediler göremedim bile çoğu zaman çok üzüldüm çok zoruma gitti . Onlar her anını görüp ilgilenirken ben hep el gibi uzaktan baktım, hala da öyle . Yanımda altını hemşire değiştirdi sanki benim değilmiş gibi hissettim çok üzüldüm. Sabrın sonu selamettir demişler inşallah sağlıkla alırız kucağımıza. Biberon konusunda da evet hızlı akış olduğu için meme reddi oluyor ama pes etmeyin, hatta konuşun kaşık biberon alıp götürün onla beslesinler. Benim bebeğimde enjektörle besleniyo ve ilk gittiğimde çok ağlıyo emmek istemiyo ama sonra alışıyo emmeye. Sakinleştirmek bi süre zor oluyor ama emer inşallah umudunu yitirme hiç bi zaman , bebeğin kucağındayken konuş onunla güzel şeyler söyle gülümse illaki hisseder. Rabbim inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip eder ikisini de 🙏🏻 dualarım sizinle