eylulsmom97 Alparslanmoms_ yapar. biz sağlık ocağında yaptırmıştık. zaten sadece ağzına döküyolar kendiniz bile yapabilirsiniz.
Alparslanmoms_ eylulsmom97 ebe de kendiniz yapın dedi ama kusacak diye korkuyorum d vitaminini verirken kusacak gibi oluyordu önceden yine kusar tedirginim o yüzden doktora götürmem daha iyi
Burcu60 Alparslanmoms_ bildiğim kadarıyla 2. Ve 4. Ay asilariyla beraber sağlık ocağında yapılıyor ilk oğlumda oyledyi bundada doktor aynı gün yapılacak dedi
Alparslanmoms_ Burcu60 Oğlum 3 aylık olacak yarın. 2 aylıkken ebe dedi isterseniz şimdi yaparım diye ama ağır gelecek diye yaptırmadık.3 ve 5. Aylarda da yapılıyor diye biliyorum
teachermom07 Alparslanmoms_ eczaneden aldık 2. Ve 4. Ayda sağlık ocağındaki ebe damlattı ağızdan .. 6.ayda ben kendim eczaneden alıp içirdim.
Kaymaklibiskuvi Alparslanmoms_ nasil ebe yapmiyormus canim recete ettir doktorunuza mecbur yapar o zaman oral polioyu da elimize versin biz yapalim asi takvimindeki Herkes isguzar olmus
Alparslanmoms_ Kaymaklibiskuvi 2. Ay aşılarını yaptırırken yaparım dedi bizde ağır gelir diye istemedik kendiniz yapın dedi ama kusacak diye korkuyorum yarın doktor kontrolümüz var orada yapılır herhalde
Burcu60 Alparslanmoms_ ilk ohlumda da aynı gün oldu asilarla bu gitigimizde doktor yine yazdı verdi dedi mutlaka aynı gün yaptırın bilmiyorum artık yazmıştı 2. Ve 4. Ay belki öyle de oluyoedur
Alparslanmoms_ Burcu60 bizim de doktor yazdı 2. Ayda ağır gelmesin diye yaptırmadık.3 ve 5. Aylarda da yapılıyor diye
16122022 Alparslanmoms_ selam arkadaşlar Rota aşısı kaç wykikken vuruluyor bebeklere bir de ücretli olan asilardan demi
Alparslanmoms_ 16122022 2.ve 4. Ya da 3. Ve 5. Ayda yapılır. Ücretli özel aşı biz aldığımız da fiyatı 1040 tldi
Tbmbdb Alparslanmoms_ sağlık ocağında takip edindiğimiz hemşiremiz yapti 2 dozu da ağzına döküyor aslında evde de yapılabilir fakat ben yine de sağlık ocağında yaptirdim
Alparslanmoms_ Tbmbdb biz hemşiremiz biz yapmıyoruz dedi kendiniz yapın dedi ama tedirgin oldum için yapamadım eczaneci doktorunuz yapsın dedi bugün doktorumuza yaptırdık