Alparslanmoms_ minik bir şişe zaten agızda damarına damlatılarak yapılıyor. İlkini neden hemşiremize yaptırmıştım bana gösterdi bu tarihte sen kendinde yapabilirsin. Önemli olan kusmaması demişti 2. Kendim yaptım ki öyle seylere hiç cesaret edemem ama yaptım.
Tabii içiniz rahat olsun hemşire yada doktora yaptırın yanınızda götürün yapar doktoru. 2 sanıye lik iş zaten.
Ama yanınızda götürürken ıısnmamasına dikkat edin buz alın yanınıza onda bekletin ısınmaması lazım soguk uygulanan bir aşı