Alparslanmoms_ Ebe kendiniz yapın dedi.Eczaneci ise doktorunuza yaptırın dedi. Yarın doktor kontrölümüz var .Doktor yapar mı acaba?
nazliicank Alparslanmoms_ hastanede yaptırdık. Doktorumuz aşıyı yazdı. Asistanıyla acile indik ordaki hemşire yaptı
[silindi] Alparslanmoms_ biz birinci dozu hastanede yaptırdık aşı odasındaki hemşire yaptı. Küçük bir tüp zaten ondan içirdi. En az yarım saat emzirmeyin dedi kusmaması için. İkinciyi de kendimiz yaptık. İçirip bebek arabasıyla gezdirdik dışarda. Evde olursa kucağımıza gelmek isteyecekti kusmasını istemedik.
Tugbaturgut Eczaneden aldık ve sağlık ocağında ki ebemiz yaptı damla şeklinde içiriliyor zaten çok basit 1 dakika sürmüyor doktorunuz yapacaktır
Alparslanmoms_ nazliicank biz de aşıyı aldık yarın kontrölümüz var götürcez aşıyı da bizim de nerede yapılacak bakalım acilde mi doktor mu yapacak
[silindi] Benim önceki sağlık ocağında hemşirem yapmıştı arada taşındık sağlkk ocağı değiştirdik buradaki ben yapamam dedi ben de kendim yaptım damla şeklinde zaten ağızdan veriliyo :)
Alparslanmoms_ [silindi] bizim de sağlık ocağındaki ebe biz yapmıyoruz dedi kendiniz yapın dedi eczaneci ise doktor yapsın dedi kararsız kaldık .Yarın doktor kontrölümüz var bakalım kim yapacak:)
manikeneko666 Alparslanmoms_ yapar bence bizim kendisi temin etmişti biz biryerden almamıştık yani eczane falan kendisi temin edip kendisi yapmıştı çok şükür ama 3 sene önce 😁
Alparslanmoms_ Deletedmom_39 ben kusacak diye korkuyorum yarın doktor kontrolümüz var orada yaptırcaz sanırım