Alparslanmoms_ 16122022 2.ve 4. Ya da 3. Ve 5. Ayda yapılır. Ücretli özel aşı biz aldığımız da fiyatı 1040 tldi
Alparslanmoms_ Tbmbdb biz hemşiremiz biz yapmıyoruz dedi kendiniz yapın dedi ama tedirgin oldum için yapamadım eczaneci doktorunuz yapsın dedi bugün doktorumuza yaptırdık
Birtospikannesi1 Alparslanmoms_ merhaba ben ilk dozu ASMde yaptırdım içerdiğine alerjisi olabilir diye 2. Dozu evde kendim uyguladım yatlı bir sıvı olduğu için emzirmeden 1 saat sonra verdim. Severek içti ilk defa tatlı bir sıvı alınca
Alparslanmoms_ Kbrbisi28 d vitaminini verirken kusacak gibi oluyordu önceden bir de bugünler de biraz huysuz atak döneminden sanırım o yüzden cesaret edemedim doktora yaptırdık
Ozge_5555 Alparslanmoms_ ben sağlık ocağında yaptırdım ilk dozu ikinci doz Mart da yapılacak belki bn yaparım ağızdan yapıldığı için bizlerde yapabiliriz aslında eğer doktora gidecekseniz doktorunuzda yapabilir
Alparslanmoms_ Ozge_5555 2. Ay aşıları yapılırken yaparım dedi ama ağır gelecek diye yaptırmadık. Sonrası için de ebe biz yapmıyoruz dedi kendiniz yapın dedi ama kusacak diye cesaret edemedim bugün kontrolümüz vardı doktora yaptırdık
Alparslanmoms_ Tbmbdb bilmiyorum ki 2. Ay aşılarını yaptırırken yaparım dedi bizde ağır gelir diye istemedik kendiniz yapın dedi ama kusacak diye cesaret edemedim
Kbrbisi28 Alparslanmoms_ ben rahatlikla vermistim ama siz cesret edemediyseniz en dogruaunu yapmissiniz tabiki