erkanefe Kaynatilmış sıcak suyu soğutup termosa alıyorum onu 35-37 derece arasında tutuyorum (Zamanla ısı değiştiği için ben tekrar başka bir termosa kaynatilmjs sıcak su bulunduruyorm.) Maması ayarlı dereceyi yqni 35 37 derece arasinda ayarliyorum 90 cc ye 3 ölçek tam koyuyorum mutlaka üstünü geçmesin veya eksik olmasın dikkat ediyorum.Sonra çok iyi çalkaliyorum ama baya baya calkaliyorum videosunda da görmüştüm.Gaz damlasi kullandığım için şükür cok gaz yapmıyor karıştırmam.Sonra veriyorum.Normalde suyunu komple kaynamışsonra sogumuzsuyu kullanmak gerekiyor sonra derecesjne getirmek için ısıtmak gerek ama benim bebek onu beklemiyor özellikle geceler hemen vermezsem bütün bina ayaklanır