Mebebe Merhaba. Benim bebeğim de 4 ay 2 günlük sizin gibi reflüsü var aşırı derecede kusuyordu ne önlük ne kıyafet yetiştirebiliyordum. Aktivite falan yapamıyorduk çünkü ne yerse bazen hemen bazen yarım saat içinde çıkarıyordu. Doktora gittik doktor bebelac thickener önerdi. Bu bi çeşit mama koyultucu. Mamasını normal hazırlayıp içine de bundan 1 kaşık atıyorsunuz. Mama su gibi değilde daha kıvamlı oluyor. Ben bunu kullandığımdan beri bebeğimin kusması yok denecek kadar azaldı. Bazen gaz çıkartırken kusuyor o kadar. Önceden kilo alımı azdı ama bunu kullandıktan sonra toparladı. Denemenizi öneririm