Merhabalar bebeğim HiPP kullanıyorum fakat saate veya 2 saate bir 210 ml içiyor dayanamıyor sürekli aç yoruldum artık aktivite bile yapamıyoruz zaten reflümüz var ek Gıda tadımlara başladım ama kusuyor çok reflü nedeniyle Aptamil kullandım o çok kısturdu hiç iyi gelmişti ama saate bir 210 cc nasıl doymaz aklım ermiyor