Dimitrina_kovaceva ben hiç gitmedim bilmiyorum ama yaşayan tanıdıklarım var yani evleri çok güzel önceden sosyal medya hesaplarım vardı görürdüm paylaşımlarını valla helal olsun derdim onlar asla dönmeyi düşünmüyorlar mesela sürekli bir yerlerdeydiler sosyal yaşan var gibi görünüyor fiyat konusunda ben kendi akrabalarımla da konuluyorum zam dedikleri de 1cent falan başk ülkelerde olan yakınlarım sırf alışveriş için Almanya’ya gidiyorlardı he bu bahsettiğim tüm kişiler doğma büyüme oralı evlenip gidenler bana laf arasında diyor dil öğren gel diye