Bende Almanya doğumluyum ç. 4 yıl sonra almayaya geri döndüm eşimle ve kızımla.
Eşim B1 seviyesinde sınava girmesi gerekiyor 1 yıl sonra oturum alması için. Su an 1 yıllık oturumu var.
Türkiye’de ki evimiz 200 metrekare idi ç, burda ki 67😀 evet evimin büyüklüğünü özlüyorum. Biz küçük bir yerde kaldığımız için sosyal hayat yani kafeler vs yok ama Köln öyle değil.
Eşim için dil bilmemek çok zor oluyor ve iş hayatına daha atılamadı. Bakalım ne zamana kadar buradayız 😀
Gıda fiyatlarında artış var kesinlikle, ama çeşitler o kadar çok ki Türkiye’ye göre.. Bebek ürünleri gayet uygun. İyi yönü Avrupa’da yaşadığın için her bir ülkeye gidebiliyorsunuz amaaa gurbet işte zor.