Eşim Almanya doğumlu. Almanya’ya gitme durumumuz var babası hala orda kurulu bir iş var. Diyo ki Almanya’ya gidip 3 sene falan kalıp geri dönelim veya çok seversen temelli orda kalırız diyo. Kızım var 17 aylık. Orda hayat nasıl ? Sosyal anlamda ekonomik anlamda, her anlamda soruyorum. Bebek maması bebek bezi fiyatları veya ne bileyim evler nasıl biraz böyle genel bilgi verir misiniz Almanya’da mutlu musunuz ? Almanya’da mutlu olur muyum ? Şuanda da ailemden uzakta gurbetteyim ha Almanya ya burası fark etmiyor benim için aile anlamında. Ama orda aktivite eğlence kızım için neler yapabilirim yazar mısınız nolur çok merak ediyorum hiç bilgim yok