yapmaevladim iyi olur ya gidin tabi beklemenin bi anlamı faydası yok, belli ki doktor muayenesi gerekiyor.inşallah bu sefer güzelce bakarlar🙏 rota da ne kadar dikkat etsenizde hastane mikrobu zaten ve kontrollere gittiğinzde bulaşma ihtimali çok yüksek yani rota varsa da kontrollerde hastaneden kapmıştır ama inşallah yoktur tabi. Yine yazın hastaneden sonra, merak ederim. İnşallah iyi olur yavru