canparelerim biliyorum dün serum takıldı zaten , illaki su kaybı yaşar çok şükür genel durumu iyi ama işte daha ne kadar sürecek diye strese girdim. Pişiği var dedim hametan kullanmaya devam et dedi fayda vermiyor dememe rağmen, ishale de ilaç istedim gerek yok kusma ateş olursa getirin dedi . 2 hastane var burda , 1 i çocuk acili kapatmış tadilat varmış güya aylardır . O yüzden herkes diger hastaneye akın ediyor , yoğunluğu görmen lazım inanılmaz yani , o yüzden doktordan yeteri ilgiyi de alamıyosunuz maalesef. Kan bakılmasina gerek yok rotavirus büyük ihtimalle dedi . Hatta aşı yaptırmadım ben , eğer öyleyse de yani . Hastaneye yatırmaya gerek yok kusma olsaydı yatırırdık dedi . Ay bilmiyorum tekrar götürmeye çalışacağım eşim gelir inşallah. Komşulardan rica ediyim veya götürmeleri hususunda