BalBadem3 yapmaevladim 14 aylık kızım 1 hafta ishali sürdü ve kusmaya başladı . Dün tahlil yapıldı ve kanda enfeksiyon çıktı . Bence direk bir kan tahlili verin geçmiş olsun
Seniha2121 yapmaevladim acile yine götür olmadı başka doktor çıkar zaten yada polikliniği götür oğlum da öyleydi bağırsak iltihabı çıktı antibiyotik kullandık 4 e düştü şimdi bez sayısı ishal çok pis