tubasd Allah’ım böyle yorumlarda bayılıyorum. Gaz damlasınin içinde kimyon yağı bilmem ne yağı var verilirken sorun yok 2 çay kaşığı su verince veya ıhlamur verilince aman aman🤷
Baldanpetek tubasd aynen yaaa süt çaylarında bile anasona kadar var bnde anlamıyorum böyle yorum yapanları
Arenilay- Baldanpetek iyide ne kadar kullandında etki edecek 3 4 güne anca rahatlatmaya başlıyor bebeği ayrıca x marka yeterli gelmemiştir y markayı dene eskiden şöyle böyle bakma şuanın aldığımız hava su yediklerimiz içtiklerimiz bir değil hastalıklar bile değişik doktor ile hareket etmelisin yeni doğan zamanı özellikle burda verme diyenler senin için diyor yoksa senin bebeğin zaten biz karışamayız geçmiş olsun🙏🏻
Mervekarakaya Nane ile ilgili bı fikrim yok ama kendiniz papatya çayı içmenizi öneririm sütünüzden geçer ben çok faydasını gördüm
Cano2626 Baldanpetek nane değilde rezene çayı ver 2 çay kaşığı hiç bişey olmaz boşuna damla flanda kullanma ne damlalar kullandım hiç birisi fayda etmedi rezene çayı kontrollü ve düzenli her gün ver çok rahatlatır hemde sakinleştirir
Zelal1313 Baldanpetek bebeğinizin gazlı bir bebekse gaz damlası kullana bilirsiniz nanenin bir faydası olabileceğini zannetmiyorum kucağınıza alıp dolaştırada bilirsinz gazını çıkarmayı kolaylaştıra bilir Allah yardımcın olsun canım
Mutlubirperi_ Baldanpetek ben nane yerine kimyonlu duymuştum kimyon daha iyi geliyor bir çay kaşığı kadar verirseniz rahatlıyor gaz sancısıdır büyük ihtimalle
tubasd Mutlubirperi_ kimyon allerjen olabilir bir akrabanın allerjisi var şişiyor az bir kesim ama dikkatli olmakta fayda var
BskSrc Baldanpetek ben geçtiğimiz gun kendime rezene+kimyon+anason çayı yapmıştım, 1 cay kaşığı ondan verdim ama sonradan pişman oldum, zarar verebilir belki diye.. Ben de hiç emin olamıyorum böyle şeylerden 🥺
Merveozerr96 Baldanpetek merhaba ben kayınvalidemin önerisiyle verdim birkaç kaşık. durmuyordu çok ağlıyordu gazdan kıyamıyordum mecbur kaldım kullanmadığım gaz damlası kalmadı hiçbiri ise yaramadı ama nane çayı çok iyi geldi 1 dakika sonra midedeki gazını çıkarıyordu. Verin diyemem Verip vermemek size kalmış ama gerçekten rahatlatıyor geçmiş olsun 🌺