Kırıcı birşey dememek için kendimi zor tutuyorum, eski dönemde o kadar çok nedensiz çocuk ölümü çocuk hastalığı oluyormuş ki haddi hesabı yokmuş bunlar hep cahillik ve bilinçsizlikten , çocuğa eline ne geçerse veriyorlarmış deneme tahtası gibi tabi doktor yok neden olduğu bilinmiyor?
şuan herşey elimizin altında ayağımızın altında bunlar naneden oldu demiyorum bilinçsizlikten sadece cahillikten lütfen bebeğinize kimsenin lafı ile rastgele birşey vermeyin.
En basiti bal bir yaşından önce ölüme bile sebebiyet veriyor