Baldanpetek Linçleyecekler yazmasın lütfen 12 günlük bebeğim var va bugün aşırı huysuz ağlamaktan morarıyor . 2-3 çay kaşığı nane kaynatıp içirsem ne olur acaba içiren var mi ? İlk 6 ay asla yedirmem içirmem diyordum ama öyle olmuyormuş
baykuskiz_ Baldanpetek neden oyle olmuyormus. Nane verince cocuk aglamayi mi birakacak. Yapmayin ya 12 günlük bebek nedir ki nane veriyorsunuz
Melekdah1989 Ben ilk bebeğimde içirmiştim iyi gelmişti . Ama size ver ya da vermendiyemem . . Bir çay kaşığı nane ile bir fincan suyu kaynattım
Baldanpetek tubasd annem biz hep nane verirdik küçükken rahatlatırdı dedi siz hep öyle büyüdünüz dedi önceden vermişler hep
Perianasi Naneyi bazen bizim midemiz bile kaldırmıyor bence yapmayın. Gaz sıkışmasıdır bol bol karnına masaj yapın. Hepimiz geçtik bu aşamalardan maalesef bebeğimizi öyle görmeye dayanamıyoruz ama bile bile de zarar vermeyin derim
oglumubeklerken Baldanpetek yani neden nane? Kimyon olsa gaz için anlarım da naneyi ilk kez duyuyorum
srnglmftn Baldanpetek nanenin nasıl bir etkisi oluyor bilmediğim için soruyorum linç değil yanlış anlamayın
Baldanpetek srnglmftn rahatlatma ve gaz çıkartma etkisi oluyormuş canım . Sizde uyumazdınız durmazdınız diyo annem verirdik rahatlardınız diyo bendr anlamadım ne yapacağımı
siriuss_ Baldanpetek kaynanamgil vermişti çocuğa. Ben de karşıydım ama iyi geldi. Ben şahsen çok kusuyorsa yalnız midesini üşüttüğü için kusuyorsa veriyordum anında kesiliyordu kusması srnglmftn
tubasd Baldanpetek anladım midesi falan rahatlasın diye heralde . Yani nane allerjenmi bilmiyorum az bir miktar deneyin isterseniz siz kendinize demleyip için bolca emziriyorsanız kimyonla karistirip
Arenilay- Baldanpetek nane verene kadar git gaz damlası al probiyotik al biz 11 günlükken başlattı doktor gaz damlasına doktorla görüş o sana ne alacağını söyler nane mane verme sakın yazık günah daha onun midesi ne
Arenilay- Baldanpetek iyide ne kadar kullandında etki edecek 3 4 güne anca rahatlatmaya başlıyor bebeği ayrıca x marka yeterli gelmemiştir y markayı dene eskiden şöyle böyle bakma şuanın aldığımız hava su yediklerimiz içtiklerimiz bir değil hastalıklar bile değişik doktor ile hareket etmelisin yeni doğan zamanı özellikle burda verme diyenler senin için diyor yoksa senin bebeğin zaten biz karışamayız geçmiş olsun🙏🏻
srnglmftn Baldanpetek kimyon çayını önerebilirim ben onu kullanıyorum bebeğim rahatlıyor aklınızda olsun