sevgii_123 Canım gecmis olsun. Benim oglumda da benzer bir durum olmustu. 6 bucuk ayliktik. Bir probiyotik var onu vermistim. Kusma nobetleri gecirdi. Midesi boşaldı, safra kusmaya basladi. Sonra ardindan ishal oldu. Zaten alerjik bir bebek. İlaca da alerjisi varmis sanirim. Ya da icindeki cilek aromasina, bilemedik. Neyse ek gidaya baslamistik guzel gidiyordu. Ama bu durumdan sonra agzini asla acmadi. Vitamin bile iciremedim. Bir hafta böyle sürdü. Ama temel gıdamız anne sütü oldugundan sorun yasamadik emmeyi cok seviyor cunku. Bana sizinki de intolerans ya da alerji gibi geldi. Ama ateşi vs. varsa onu bilemem. Belki salgın hastalık vs.dir. Ama eger bizimki gibiyse geciyor. Sadece siz temel gida olarak besinlere gectiginiz icin bu yasadiklariniz normal. Eskisi gibi anne sütünden yogun beslenseydi emerek rahat atlatirdi. Kusmasi devam etmiyorsa tahlilleri de temiz ciktiysa korkmayin bence. Şunlara dikkat edin: Kusma devam eder ve 2 saatten uzun surerse, ishal gecmez ve ateş de eslik ederse tekrar gidin doktora.