sevgii_123 Bişey olur mu ? Kızlar. Dün sabah kusarak uyandı zaten 2 3 defa kustu sonra zaten ne kahvaltı ettirebildim su bile icirsem kustu beni emdi kustu. Sonra ben götürdüm acile su kaybeder diye acilde kan idrar testi istediler kan temiz çıktı. İdrarını alamadım serum verdiler iki gündür yedklerini sayayım size dün hastaneden gelince 5 kaşık çorba yatmadan 5 kaşık makarna sabah yine biraz patates haşlaması öğlen 5 kaşık tavuk çorbası beni emiyo çok korkuyorum bişey olur mu şuan uyuyo 😢 Acildeki doktorlar ilaç bile yazmadi. Çubuk kraker yedir diyo karşısında sanki yetişkin bir insan var 1.5 yaşında bebek yemiyo ki çubuk kraker nasıl bunu söyleyebiliyo aklım almıyo şuan kızım açlıktan halsiz düştü uyuyo . Ben nasıl anneyim Kaşıntısı var bide göğsünde belinde yara yapti kasiya kasiya
Necvaayyldz sevgii_123 benim de bi bilgim yok ama çocuk doktoruna götürsen bi kontrol etse çok iyi olur sizin için acildekiler pek birşey yapmaz çünkü sürekli gittiğin bi çocuk doktoru var ise bi götür kontrol etsin en azından sana birşey der bi ilaç verir sende ona göre birşeyler yaparsın
Egeemoms sevgii_123 sizi emiyirsa emzirme kampı yapın bol bol emzirin susuz kalmaz. Yarında bir polikliniğe götürün mutlaka
Bibebek_ sevgii_123 alerjik bi durumu olabilir belki kaşıntı falan demişsiniz yada reflü falan da olabilir pek bilgi sahibi değilim bence güzel bi doktora götürmeniz çok iyi olur malum mevsim geçişi üşüttüğü için de kusuyordur ilaç vs bişey verir en azından yani karşısında çocuk var en azından bi ateş düşürücü yaz dimi iki gün geçin diye mi beklicek ufacık bebek anlamıyorum ya. Kendinizi de ben nasıl bi anneyim diye paralamayın çocuk bunlar hasta olarak düşe kalka büyücekler siz güçlü durun bebeğiniz sizi anlayıp hissedebiliyor
sevgii_123 Zaten dünden önceki gün kaşıntı için hastaneye götürdüm ondan sonra oldu ne olduysa kızım zayıfladı eridi bitti resmen iki günde ishali yok fazla ama bu mide bulantısı kusma ilaçsız gecer mi bilmiyorum polikliniğe götüreyim diyorum bı defasında ateslendiginde götürmüştüm doktor bana iki gün daha geçmezse öyle getir dedi napmaliyim bilmiyorum sürekli yiyen bebeğim bişey yemiyo muz bile yemiyo
sevgii_123 Necvaayyldz sürekli gittiğim bir doktor yok canım eşim yarın işe gidecek ertesi gün nöbeti var ben yine yarın götüreyim dedim sen götürme dedi çünkü ben hastaneye götürdüğümde hastalandı çocuk 😭😭🤦🏻♀️
ilyestaa 1.5 yaşındaki bebeğin midesi zaten küçücük . Aç olsa aç hissetse yer. Sen hasta olunca nasıl istahin olmuyorsa o bebisinde olmuyor. Israr etme, stres yapma iştahı yerine gelince yer .♥️ Çok geçmiş olsun
Egeemoms sevgii_123 sürekli emzirmek demek canım. Sürekli emzir reddetmedigi her süre zarfında emzir ne aç kalır ne susuz.
Durunun_annesii0 sevgii_123 özel e götürün direk hangi ildesiniz bu arada bu kadar sorumsuz kişiler hani hastane de var bizim götürdüğümüz acil de ki doktorlar çok şükür hep bakıyorlardı çok geçmiş olsun inş tez zamanda düzelir yavrunuz
sevgii_123 Topisko ishali yoktu dün sabah gittiğimizde sonra başladı doktor kusması ishaldendir dedi ilaç falan yazmadan yolladı kraker falan yedir dedi ama yemiyo çocuk
1Mother1Boy sevgii_123 Başka bir hastaneye götürün ilaçsız geçmez sıvı kaybı yaşar. Ayran icirmeye çalışın kusması da geçer