sevgii_123 Kızımı hastaneye götürdüğümde başka bir anne çok fazla ağlıyodu ve tekti yanına gittim bende iyi misiniz yapabileceğim birşey var mı falan diye sordum. Bebeğini ameliyata alacaklarmış. Çocuğum 2 gündür kusuyodu tek lokma yemedi içmedi hep kustu 3 4 kere acile geldim baktılar bişeyi yok dediler gönderdiler az önce yine getirdim bi doktor ultrasona alalım dedi baktılar bağırsak yapışıklığı olmuş ve 2 günde çok kötü duruma gelmiş zamanında müdahale edilmemiş acil ameliyata alınması lazım falan demişti aklıma direkt bu olay geldi. Allah korusun inşallah böyle ciddi birşeyi yoktur ama bidaha giderseniz doktora bi ultrason isteyin bence. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin